- Calitatea serviciilor: este subiectiva si relativa;
- Echipamentele: sunt un avantaj pentru furnizor, prea putin pentru mine ca si beneficiar;
- Consumabilele pentru curatenie: pot face o diferenta, dar destul de mica. Pentru lucrari mult mai complexe, acestea sunt un real avantaj in economia timpului si a calitatii serviciilor;
- Experienta: vechimea in piata nu inseamna ca am facut alegerea cea mai buna. Si acestia pot avea angajati noi sau cu mai putina experienta, poate chiar un management care se dovedeste mai putin implicat.
Din perspectiva proprie si din experienta acumulata, principalele criterii pentru departajarea partenerului, cu care urmeaza sa inchei o colaborare, sunt urmatoarele:
- Portofoliu de clienti (pot cere feedback, ba chiar pot identifica un client din acelasi domeniu in care activez si imi pot face o impresie foarte clara);
- Procesul de curatenie pe care il aplica si modul in care imi garanteaza acest lucru;
- Flexibilitatea de a se adapta nevoilor pe care le am si diversitatea serviciilor;
- Imaginea lasata in urma discutiei purtate;
- Tariful, trebuie sa fie unul competitiv si just.
Mai sunt criterii importante pentru mine, de pilda atitudinea si intiativa personalului delegat, dar de acest aspect nu te poti convinge decat ulterior.