Cum sa alegi prestatorul de servicii de curatenie profesionala?

Multi dintre noi ar miza pe pret in prima instanta, un pret mai mic si alegerea este gata! Alegerea corecta insa, se invarte in jurul raportului calitate-pret!

Un pret prea mic poate insemna salarii foarte mici si de aici angajati nemotivati, calitate scazuta, dar pe de alta parte nimic nu garanteaza ca angajatii mai bine platiti sunt mai dedicati. De cate ori nu ati avut colegi, care, desi au salarii foarte mari, productivitatea si calitatea muncii lor este precara?!

Cel mai important  aspect in cazul serviciilor de curatenie profesionala este legat de persoana care verifica procesul de curatenie. Regularitatea cu care se fac verificari si accentul pus pe calitate din partea supraveghetorului fac diferenta!

Un alt aspect deosebit de important este legat de respectarea codului de culori, care previne contaminarea prin incrucisare a diferitelor zone din casa sau de la locul de munca. Este un sistem vizual de codare dezvoltat pentru igienizarea corecta a suprafetelor(albastru, galben, rosu si verde).

In cazul curateniei in cladirile de birouri, agentii de curatenie nu au voie sa ridice hartii sau sa arunce ceea ce gasesc pe jos. Motivele sunt lesne de inteles, indiferent cat de dezordonate ar fi, pot fi confidentiale si odata mutate propietarul poate intampina dificultati in a restabili ordinea lor. Concluzia este ca un birou aglomerat nu va fi curatat si documentele dezorganizate isi vor mentine locul in urma procesului de curatenie.

In alegerea prestatorului de servicii de curatenie este importanta si durata contractului, unii impun durata minima de 1 an, altii iau in calcul un simplu preaviz de 3 luni, aceste  detalii pot fi negociate.