1. Primul aspect tine de persoana care vine sa evalueze locatia. Daca aceasta este imbracata neglijent, nepunctuala sau nepregatita professional, este indicat sa va opriti la acest pas.
2. Pe locul doi putem analiza echipamentele profesionale. Au trecut vremurile cand se foloseau matura si mopul, o firma care se respecta foloseste echipament professional: aspiratoare dedicate, aparate de curatat mocheta si tapiteria, aparat pentru topirea grasimii.
3. Pe locul trei incadram salariatii firmei. Este foarte important sa obtinem informatii cu privire la profesionalismul lor, daca au fost testati, daca au experienta, poate chiar sa cerem sa-I vedem inainte de a fi repartizati noua, ca si companie.
4. Tariful este, de asemenea, un element important pentru bugetul fiecarei companii, partea buna este ca in piata sunt preturi rezonabile raportate la munca depusa, trebuie negociat inainte pretul, de intrebat daca este cu TVA si ce alte beneficii pot fi obtinute.
5. Un ultim element de luat in vizor sunt recomandarile de la alte firme cu care lucreaza, si nu doar de la una, ci de la mai multe, pentru ca, in acest fel putem avea un feedback cat mai real legat de calitatea serviciilor.